Boring life.

Aaah Viktor kom in på msn, buhu. Men tyvärr så är han i Uppsala över natten med sina päron. Har typ nästan blivit beroende av att snacka med han på msn. Vi kan typ prata om allt och det är riktigt nice. Inte många jag kan göra det med och dessutom så känns det så naturligt med honom och när man har en del gemensamt. En mycket bra nyfunnen vän jag haft på msn sen 2007, haha.

Kollar på min favoritfilm Cry Baby, alltid lika bra oavsett hur många gånger man sett den. Johnny är ju helt gudomligt sexig i filmen så jag inte kan sitta still!! Jag vet inte vad jag ska göra imorgon, får försöka dra med mamma ner på stan och typ fika eller luncha eller något sånt. Blööh fan vad tråkigt jag har, vill ha chips! Måste köpa det imorgon och sen blev jag sugen på saltgurka, haha. Jag gör nog en paus i filmen och kollar på serien Syl'D på mtv.com. Jag vill FESTA!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback