What to do?


Gah denna dag är varken bra eller dålig, mest bara seg och tråkig. Träffade Emma en sväng och drack te latte och snackade. Sen kollade jag runt lite i affärerna men hitta knappt något intressant, typ bara några trosor och ett par leggins med dragkedja på Lindex. Jag och Beckie hade bestämt att vi skulle typ dricka ikväll men vet inte om det blir av längre, jag kom med en bra ide dock men eftersom Beckie ska vara chaffis ikväll till 21.00 så vet jag inte om det funkar, tänkte gå och se District 9 och vara lite fulla men men vi får se. Skulle iallafall vara kul.

Blir det inte av så ska jag ta och duscha och typ dega deluxe och fortsätta läsa på Twilight boken och lite teori.

Jag undrar om District 9 är bra? Alla tycker ju så olika, att den är dålig, bra och snyftig, hm.. ingen som sett den?




Kommentarer
AMAIA LAYLA säger:

TACK sötnos!! ^^

2009-08-28 | 21:30:05
Bloggadress: http://amaialayla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback