Två dagar på bion.


Nu har jag jobbat på "riktigt" på bion i Mora. Igår gick det bra men hade riktigt jävla tråkigt mellan filmerna. Jobbade från 14.10 till 21.30. Den sista filmen var Bruno men ingen kom, suck. Inte så konstigt eftersom de flesta verka tycka den var riktigt kass och det hade nog spritt ut sig bland de flesta. Idag jobbade jag från 15.10 till 21.30, Ice age visades för sista gången och då kom det ganska mycket folk, jag blev nervös som fan och råkade tappa en liten ice age popcorn, buhu. Men men det gjorde ju inget. Trodde inte att någon skulle komma på Bruno idag heller men det kom ungefär åtta stycken. Jag fick dock göra två återköp eftersom det krångla lite och jag hade räknat fel för det blev diff på 39 kronor men men lite misstag blir det ju när man är nybörjare, måste ju lära mig. Ska iallafall jobba om två veckor tror jag och då hoppas jag att det går bättre.

Mellan filmerna som jag även kallar för dötimmar deluxe så står jag bara där, brukar vara ungefär två timmar, beroende på hur lång filmen är. Ingen stol har jag att sitta på heller så jag får skit ont i svanken och hälarna och tråkar som fan, man vänjer väll sig men ja roligt är det inte iallafall men jag ska inte klaga, jag har iallafall ett soft jobb jämfört med andra.

Igår efter en timme efter att jag kommit från jobbet så fixa jag mig lite snabbt och drog ut för att möta upp Linn på stan, hällde typ i mig en 7.0 cider påvägen till Wasa och gick in för att köpa en öl och sen använda glaset till att fylla på en 7.0 öl jag hade i väskan, blev ganska berusad, dansade som fan med Emma, Linn och Maria, de spelade Mj två gånger så jag var lycklig. Väl hemma runt 02.00 var min far och min mosters man fulla, haha det var lite kul.

Imorgon ska jag nog träffa Linn. Nu ska jag typ kolla på film och dega.





Jag älskar Kat von d i hennes naturliga svarta hår, diggar inte det blonda och mer smala Kat men här såg håret snyggt ut men ja jag hoppas det inte håller länge. Hon skulle passa bättre i rött, hoppas hon testar det också.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback