Tråkig onsdag.


Idag har jag bara sutiit hemma och degat. Jag ser fram emot lördag för då ska vi laga lasagne hemma hos systrarna Gullholm och annat mys. När Rob blir frisk ska vi även fiska med honom, jag och Emma, det kommer bli kul. Har inte umgåtts med Rob sen tre år tillbaka tror jag. Sen ser jag även fram emot vecka 37 eller 38 för då ska vi tjejer åka och hälsa på Maria i Stockholm i fyra dagar och ska även passa på att träffa Rojda, några gamla klasskompisar och kanske någon mer. Sen shopping såklart, ååh ge mig nu. Sen ska jag försöka ta tag i det här körkortet nu också, men jag är så lat och kass, suck. Sen behöver jag få min lön nu för jag vill shoppa, haha och så vill jag klippa mig lite så jag kan börja färga det.


Sen har jag upptäckt ett nytt band, The Veronicas. Svinsnygga tvillingar och bra musik.




Postar ett klipp senare. Kolla vad snygga!! Lisa heter hon i mörkt och Jessica hon i blont. Lisa är snyggast enligt mig och jag gillar Jess tatueringar.




Kommentarer
Kommunisthora säger:

Untouched är sjukt bra :D

2009-09-01 | 11:09:12
Bloggadress: http://kahrein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback