Tråkar till tusen.


Usch jag har så jäkla tråkigt och är sjukt shoppingsugen. Skulle ha dragit ner på Mora festivalen en sväng med Carro men det blev inte av så det sög ju. Alla andra i min familj är där nere och jag sitter här och tråkar som fan. Hoppas Linn kan komma hit imorrn så vi kan kolla film och annat. Jag tänkte att jag skulle ta och beställa en svart adidas jacka på junkyard.se men så visar det sig att de fan verkar ha slut på alla jackor helt plötsligt. SUCK! Jahapp då får jag fan ta och vänta tills de börjar sälja dem igen för jag hittar fan inte det någon annanstans. Sen funderar jag på om jag ska ta och beställa de där Nike skorna eller om jag sla vänta tills jag fått pengar, jo jag tror nog att jag gör det, sen vet jag inte om jag skulle jobba nästa helg eller inte eftersom en fucking jävla gubbe svarar inte när Carro ringer, suck.

Var inne på odiums sida och hittade ett  par snygga höga boots som jag alltid varit lite sugen på och dessutom kostar de bara 560 kr just nu och det är fan billigt, annars brukar de vara runt 1000 kr. Tror fan jag ska ta och beställa dem snart, jag gillar att ha lite variation bland min skosamling men jag kommer ju typ aldrig ha på mig dessa haha, kanske på halloween och på fotosessioner.







Imorgon ska jag nog fan baka cupcakes.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback