Too fucking early!


Gick upp för kanske tio minuter sen, innan halv tio alltså och jag är sjukt trött. Har bara sovit i ungefär fem timmar, feel the pain. Nej men har fått lov att gå upp nu för att en slags tvättfönster firma ska komma hem till oss för att tvätta alla våra fönster, tror det är 12-13 fönster om man räknar med den inglasade balkongen. De får ta mitt rum först för jag måste powernappa lite och vakna till.

Jag vet inte vad som händer idag eller ikväll, kanske ska träffa Beckie och dricka lite men jag vet inte än, det visar sig. Jag vill att det ska bli lördag så jag kan äta lasagne men jag måste överatala min pappa att jag inte kan komma på grillningen i Borlänge.

Nej nu däckar jag. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback