Jag suger på rubriker..


Idag har jag varit en sväng förbi S:t Mikael med Emma för att anmäla henne för prövning och jag frågade om en lärares nummer, sen bar det av till Helmers för att käka kycklingsallad med pasta och jag kan då säga att jag aldrig blivit besviken på en sallad på Helmers förut förns idag. Den mängd makaroner jag fick var ju helt otroligt, den var ungefär lika stor som en handflata. Jag har alltid fått mer och jag fick verkligen lust att be om jag kunde få mer men tjejen som jobbar där ibland brukar vara så jävla bitter hela tiden så jag fick ingen lust  men händer det igen så ska hon få se på fan.

Annars har jag väll inte gjort så mycket mer än att bara ligga och dega, tänkte att jag skulle ta och börja läsa på andra boken på Twilight böckerna som jag sorgligt nog inte äns öppnat än och sen läsa lite teori också. Jag vill supa imorrn men vet inte om någon är så pepp dock.


Dagens outfit:



Haha snygg "outfit" bild. Fick lov att dra ut lite på linnet så man skulle se. Köpte den iallafall i Istanbul i somras and I love it. I pratbubblorna står det "I really need it", hehe göll. Har en annan liknande jag köpte förra året fast dock pommesena som jagar ketchupen som är helt förskräckt, hehe.





En sån här i svart köpte jag för ett tag sen också på Cubus för 100 kr, värt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback