Hungrig tjej!


Idag har jag suttit inne hela dagen igen och jag vaknade även 17.30 idag, fyyyfaaan haha. La mig kanske 05.00 men vaknade upp flera gånger under dygnet. Liksom sängen var för skön för att jag skulle lämna den, hehe. Det som sög mest var att det var jättefint väder ute, soligt och varmt och jag satt här inne, suck. Tror det är ganska fint väder ute imorrn igen så då tänkte jag att jag kanske skulle bjuda Carro på lunch. Jo fan jag har haft två månader på mig att plugga psykologi b och jag har inte gjort ett skit, ska nog fan ta och göra det ikväll, suck, stort jävla suck!!


Jag är även hungrig som ett as och idag blir det ja 21.22 på kvällen fiskpinnar, spenat, champinjoner och potatis, aja jag klagar inte. Hade varit jävligt gott med lasagne, älskar det! Men jag och morsan lyckas aldrig göra en god, får göra det med vännerna nångång.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback