Carolina Gynning.



Tänkte bara skriva ett snabbt inlägg om Carolina innan jag drar till ica. Hon la ju ner bloggen ett tag men har börjat blogga igen och jag älskar hennes nya header, dessutom hennes mörka hår. De flesta verkar köra på det just nu men hon passar jättebra i det, blont är hon också skitsnygg i men i mörkbrunt så framhävs henns blå ögon mera. Ni vet ju liksom hur Megan Fox ser ut, grr. Sen har jag börjat digga hennes kädstil nuförtiden också, lite mer klassisk, pinup osv. Loves it.









Jag älskar klänningarna, speciellt den sista looken, helt i min smak. Hon har fattat grejen, haha.




Kommentarer
Michael Jackson | Minnesblogg säger:

Ha en bra dag!

2009-08-30 | 12:22:58
Bloggadress: http://mjackson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback