The Hills!


Kollade nyss på ett av avsnitten till nya säsongen av The Hills och upptäckte även att andra avsnitten fanns uppe också, wiihoo. Dock dåligt att avsnitten bara ska vara 20 minuter, går alldeles för fort och jag vill bara ha mer och mer, helst som en enda låångfilm! Satt och åt lite godis när den där scenen då Lauren och Heidi börjar gråta  kom upp och där sitter även jag och mumsar i mig godiset medans det rinner ner för mina kinder, haha. Efter att ha kollat klart på andra avsnitten och såg vad som kommer komma efter blev jag som alltid helt till mig. Spencer går ut med en annan, Heidi blir arg, Audrina flirtar med Brody?, hans flickvän blir sur, Justin blir sur?, Heidi bjuder Lauren till hennes bröllop, har jag glömt något? Liksom what's up next? Really what's up next? Ja man undrar ju. Lite förvirrande det där när de klipper ihop allting men ändå såååå jäkla spännande. Ge mig mera NUUU!!!!!!!





<3

Kommentarer
Emmelie säger:

Hahah nej det har jag inte! Bara de att jag kom och tänka på den låten igår kväll, och den är jävligt bra! x)

2009-04-08 | 07:56:45
Bloggadress: http://aawesomee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback