Off to Jackson!


Det är lördag och jag orkar inte sitta hemma. Så jag väntar på att Tess snart ska hämta upp mig med bilen så drar vi till Kristineberg och Jackson. Vi ska göra mera amerikanska pannkakor och kanske kolla film, alltså blir det en festfri helg. Det är både bra och dåligt, haha. Äh eftersom jag ändå ska på partaj i Tuvan nästa lördag så gör det inget ändå. På måndag är det skola igen, det är skönt på ett sätt då jag får träffa lte mer folk och ha lite och göra på dagarna istället för att bara sitta hemma men jag ser inte fram emot ångesten som lär komma upp igen men aja en månad kvar snart. Jag hoppas att det blir väldigt varmt nästa vecka. Kollade 25 april 2008 och då hade jag shorts och nätstrumpbyxor på mig så då måste det ju ha varit ganska varmt så jag hoppas på samma väder igen, hoppas!!


Nu ska jag dra. Hörs sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback