No more drama.


Fick nyss reda på av Sara att svenska talet som ska vara 5 minuter ska vara klart ímorgon och jag har inte äns börjat. Minns knappt heller vad det skulle handla om men det var typ vad som helst så ja får se om jag lyckas få ihop något. Kollade även på ett till nytt avsnitt med The Hills och även om det krånglar mellan Heidi och Spencer i de avsnitten så är de ju fortfarande ihop och till och med gift sig lagligt nu har jag hört. Fattar mig inte på den där bruden, hon borde dumpa honom utan att blinka med tanke på hur shady han är men ja det finns ju ett manus med i det hela också så man vet ju inte riktigt vad som är äkta och inte äkta i den realityserien, confusing det där.

Imorgon är det iallafall torsdag och jag har förhoppningsvis råd att köpa ungefär 4 paket hårfärg och sen är det lördag och fest med trevligt folk. Fuck kom på nu att jag skulle ha valt ut en massa gamla bilder på de jag fotat till mitt projektarbete till att ha í mitt fotoalbum för att visa hur de har förändrats och skriva ut det på Onoff imorgon men ja får väll sita och göra det nu isåfall då, suck.





Love the makeup.

Kommentarer
J säger:

cool makeup! :) Puss

2009-04-23 | 10:25:26
Bloggadress: http://johannaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback