Jättekul!


Verkligen. Det har typ varit molnigt i tre dagar kanske? Det har konstigt nog fört med sig att jag har haft lite ont i halsen som nu tack och lov gått över men sen har jag åkt på en förkylning istället. Yes, verkligen. Min näsa är lite täppt och jag nyser lite. Jag tackar vädret för det! Vart fan är solen? Kom tillbaka! Verkar inte så lovande när jag kollade upp vädret de kommande dagarna på SMHI men det kan ju alltid vända. Jag är sjukt sugen på att knäcka ett par öl på Tingsnäs, helst i solen då och sen att festa ihelgen igen. Jag vill fika på uteserveringen och sitta och äta glass på kajen men solen ligger bakom moln och ska förstöra mitt lov. Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback