Jag är så lat.


Jag har inte gjort något alls idag. Kollat top model och nu har jag kollat två avsnitt  från den senaste säsongen av hells kitchen, you gotta love it. Imorgon ska jag göra lite nytta och försöka skriva ut lite bilder, renskriva intervjuverna, planera ihop hur jag ska få projektarbetet att se ut, hitta något bra att fästa bilderna med, skriva loggbok och göra klart kuh uppgiften. Sen ska jag om jag gjort klart det mesta, belöna mig med att köpa ut löshåret om pappa har med sig pengar och dricka ett par öl, kanske även lite  fest? Jag tror jag ska ta och tvätta håret nu och sen titta på fler hells kitchen avsnitt.

Kommentarer
Emmelie säger:

You are!

2009-04-16 | 21:06:55
Bloggadress: http://aawesomee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback