Hallelujah för värme!


Sitter just nu med färg och toning i håret. Färgade löshåret idag med två paket hårfärg. Det var ganska kämpigt och vissa ställen blev lite ojämna och färgen blev en blandning mellan rött, brunt och nå slags lila, men men jag ska ha det imorgon kväll iallafall fast det inte kommer matcha mitt egna hår. Får ta och tvätta det några gånger så det röda åker ur så jag kan köra med en samma färg på både det och mitt egna, så fail blev det nog inte.

Orkade inte med engelska idag så jag stannade hemma även idag och mötte upp brudarna på stan för lite fika, köpa på bolag och en sväng förbi Magnus för att köpa hästsko kulor men han hade inga så det fick bli en till silvrig hästsko som jag redan har i näsan men jag kommer bara använda kulorna dock. Inne på bolaget köpte jag 5 Heineken öl i glas och en vanlig 5.2 på burk så jag är pepp som fan för festen imorgon, hoppas det blir riktigt kul. Jo det var ju hur skönt väder som helst idag, massa sol och värme. Får dock hoppas på att det håller i sig riktigt länge. Nästa vecka är det också maj och maj är en underbar månad. Massa studentfester, lite skoldagar och varma dagar. Dock kommer det säkert bli stressigt med en massa skoluppgifter som skall lämnas in och prov som skall göras, suck.

Aja ska kika runt lite mer innan jag tvättar håret. Hejdå.







Jag steker i solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback