Äntligen påsklov!


Idag var det sista skoldagen innan påsklovet börjar, yes. Gjorde klart religions grupparbetet så nu har man det klart. Det har varit mulet och regnat i två dagar och det suger, det enda positiva med det är ju att snön försvinner men på lördag blir det ganska varmt men molnigt kanske men aja. Vi ska iaf typ grilla? och dricka öl. Imorgon ska jag åka till Malung för att jobba, uuuh. Jag orkar inte, jag pallar inte. Vi kommer ju liksom vara där från typ 11-12.00 till 22.00. Jag kommer sega som fan som alltid då, är så jäkla tråkigt där. Iallafall ska hämta ut bilderna på lördag och försöka göra klart projektarbetet så jag får det gjort nångång. Jag kanske ska jobba på söndag med men jag hoppas jag slipper. Var och handlade för några brudar idag (nämner inga namn) hehe och fick 150 kronor i dricks, så jävla nice. Kan ju börja tjäna pengar på att köpa ut hahahhahaha. Nej fan önska jag hade Twilight filmen eller en annan bra så jag kunnat sitta nu och glott på det men aja får väll kika på något annat tråkigt jag redan sett då.




Jag är lite konstig ibland. Bettan som tagit kortet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback